Velmi moderní, zajímavou a přitažlivou metodou, jak můžete získat nové zákazníky, je vytvořit produktové video a vypustit ho do světa. Obsah videa dokáže u Vašeho zákazníka budovat vztah k e-shopu a utvrdit ho v rozhodnutí pořídit si daný produkt právě u Vás.

 

1)  Natáčejte krátká videa

Uživatelé preferují videa, jejichž délka nepřesáhne dvě minuty. Delší videa si uživatelé pustí, ale nezhlédnou je častokrát až do konce. Což je škoda, protože Google řadí videa nejenom podle počtu jejich zhlédnutí, ale právě i podle počtu zhlédnutí videa do konce.

 

 

2)  Vyvolejte emoce a důvěru

Trefou do černého je videem vyvolat emoce a zájem o produkt. Pokud natočíte video z prostředí Vaší společnosti, poté si u zákazníků získáte větší důvěru.

 

 

3)  Nevnucujte se

Videem byste měli nenápadně poukázat na Váš produkt, nikoliv sledovatele nutit k jeho zakoupení. Video by mělo působit spíše přirozeným a nenásilným dojmem.

 

http://youtu.be/ndTtU8nnv-g?list=UUen4UOW6v4oOm5nph8mm3ig

 

4)  Zaujměte

Pokud vytvoříte kvalitní a zábavné video, jeho sledovatelé se sami postarají o jeho šíření na sociálních sítích.

 

 

5)    Ukažte zákulisí

Vaši zákazníci jsou velice zvědaví a rádi se kouknou do Vašeho zákulisí. Nebojte se natočit video, které ukazuje prostory, ve které Vaše firma sídlí, jak fungují procesy posílání balík nebo jak pracujete na nové reklamní kampani.

 

 

6)    Podložte video hudbou

Abyste celý emoční zážitek videa ještě zvýšili, nezapomeňte video podložit hudbou, která celý zážitek ze zhlédnutí zdvojnásobí. Výsledkem bude větší sledovanost a z videa se stane virální obsah.