Sociální síť Instagram přichází s plnohodnotnou nabídkou inzerce. Zatímco doposud byla inzerce povolena v rámci testování pouze vybraným klientům, jako je Disney, Michael Kors, Taco Bell či Electronic Arts, teď je povolena firmám všech typů a velikostí.
Nová vylepšení
Doposud byl Instagram využívaný k propagaci značky a to prostřednictvím různých vizuálních formátů jako jsou fotografie a videa cílených na co nejširší publikum. Díky přidání nových formátů a dalších možností cílení je vhodný i pro zvýšení prodejů. Firmy si budou moci vytvářet stejné formáty reklam, jako jsou na Facebooku, který Instagram vlastní od jara 2012. Dalším v
ylepšením reklamy je možnost odkázat uživatele po kliknutí na externí weby, což doposud možné nebylo. Nově budou zavedena tlačítka „Sign up“ k přihlášení, „Shop now“ k zakoupení produktů a také tlačítko „Install now“ ke stažení aplikace.
Nákup reklamy
Nákup reklamy bude možný prostřednictvím rozhraní (API) Instagram Ads a také přes reklamní rozhraní Facebooku. V Česku se zpřístupněním těchto reklam počítá do konce letošního roku. Je třeba na začátku očekávat vyšší ceny, takže pokud přemýšlíte o využití těchto služeb, připravte si větší finanční obnos. Kromě fotografií, můžete na Instagramu využít také video trvající maximálně 15 sekund. V březnu letošního roku přišel také Instagram s novinkou tzv. Carousel ads, které představují sérii fotek, které si posouváním vpravo nebo vlevo prohlížíte. Tyto fotografie umožňují vidět produkt z více stran, nebo dohromady vytvářejí fotopříběh.
Share your thoughts