Strukturovaná data jako konkurenční výhoda
Strukturovaná data jsou v ČR poměrně novinkou na Googlu a většina českých e-shopů je zatím nevyužívá. Google nabízí zdarma se zvýraznit a získat tak konkurenční výhodu vůči ostatním. O co jde, se…
Balíkomaty jako nonstop výdejní místa
Přemýšlíte, jak získat konkurenční výhodu? Zkuste zákazníkům nabídnout revoluční způsob doručování zboží v podobě balíkomatů. Tyto automaty umožňují Vašim zákazníkům odběr zboží v dobu, kterou si sami vyberou. Provozovateli balíkomatů jsou Poštomaty.cz a KouzelnáAlmara.cz.…
Jak jsme udělali web Dorty na míru
Tento týden jsme spustili nový web Dorty Karviná, na kterém jsme makali posledních několik týdnů. Tento web byl pro nás krásnou zkušeností. Pro mladou cukrářku z Karviné jsme vytvořili web na redakčním systému…
Nahoďte svému e-shopu vánoční kabát!
V dnešním článku přinášíme tipy, jak přichystat e-shop na vánoční šílenství. Správnou přípravou přilákáte více zákazníků a v konečném výsledku budete mít vyšší tržby. CO SE TÝKÁ DESIGNU Vánoce jsou za dveřmi, a tak…
Proč responzivní web?
Responzivní weby umí svůj vzhled optimalizovat podle výstupního zařízení. Jednoduše se stará o to, aby web vypadal dobře a byl použitelný i na tabletu a smartphonu Díky každoročnímu nárůstu používání mobilních zařízení,…
Navštívili jsme shopcamp 2014
Je 18.10. po 20 hodině a s kolegou Tomášem Kolouchem sedíme ve vlaku a jedeme směrem na Ostravu. Zúčastnili jsme se 1. ročníku shopcampu. Jednalo se o barcamp akci věnované pouze e-shopům a…
Platit za zboží do 14 dní užívání? Ano, jde to !
Podle zákona máte nárok při objednání z eshopu na bezdůvodné vrácení zboží, a to do 14 dnů. A co takhle zboží převzít, vyzkoušet a poté až zaplatit? Ano i to je možné…
Co je a proč inbound marketing
Tento pojem je spojován s online marketingem. Že jste o něm neslyšeli a nevíte co znamená? Mnozí z Vás o něm vědí, jen nevíte, že se tomu tak říká. Do inbound marketingu patří například SEO optimalizace…
Nejnovější komentáře