Tento pojem je spojován s online marketingem. Že jste o něm neslyšeli a nevíte co znamená? Mnozí z Vás o něm vědí, jen nevíte, že se tomu tak říká.

Do inbound marketingu patří například SEO optimalizace pro vyhledavače. Zabírá část marketingu na internetu, který je neplacený. Vkládáte příspěvky na firemní facebook? Tak pak děláte část inbound marketingu.

Jedná se o publikování svého obsahu na video portálech, blozích, sociálních sítí, firemních katalozích nebo zbožových srovnávačů. Vše co by Vám mohlo pomoci k rozšíření Vaší značky a mohlo zasáhnout velké množství uživatelů na internetu.

Smyslem inbound marketingu je koordinovaně tento obsah tvořit a spravovat na různé internetové kanály. Důležité je také rozlišení typu obsahu. Například víme, že mnoho textu na Facebooku nebude zrovna nejlepším řešením, ale lepším obsahem pro Facebook budou například obrázky či infogramy.

Proč inbound marketing?
Dle průzkumu přichází na web více než 50% návštěvníků přes zmíněné neplacené zdroje. Přes placené zdroje přichází necelých 20% návštěvníků, zbytek pak tvoří přímou návštěvnost.

I přes neuvěřitelné investice do online marketingu, které mimochodem rok od roku jsou vyšší, oslovují i tak firmy cca 20% návštěvníků, velká část (50% návštěvníků) je pak zbytečně nepokryta. To je myslím velký důvod k zamyšlení, zda se inbound marketingem nezabývat i ve Vaší firmě. Jaké kanály Vám vybrat a jak na kterém kanále fungovat. To jsou otázky, s kterými Vám velmi rádi poradíme a pomůžeme tak zvýšit počet Vašich zákazníků. Kontaktujte nás zde.