Pokud Vaší jedinou cestou k získávání zákazníků je Facebook, zkuste si k nim najít novou cestu prostřednictvím Instagramu, který si získal srdce více jak 300 milionů uživatelů po celém světě. V Česku má okolo 150 000 příznivců.
Instagram je primárně mobilní aplikace pro sdílení fotografií dostupná na mobilech s operačními systémy iOS, Windows Phone 8 a Android, i když byla vytvořena především pro iPhony. Lze ji však využít i na počítači na webových stránkách Instagramu . Vlastníkem Instagramu je od dubna 2012 společnost Facebook. V současnosti je možno přidávat kromě fotografií i videa v maximální délce 15 vteřin.
Proč na něm být?
- Možnost snadno zaujmout díky vizuálnímu obsahu
- Vytvoříte si skupinu followerů (následovatelů), kteří budou sledovat Váš obsah
- Můžete sledovat své followery
- Stručná a krátká sdělení pomocí hashtagů
- Možnost propojení s facebookovým profilem
- Označování osob jako na Facebooku
- Likování fotek jako na Facebooku
- Vytváření zajímavých fotek za pomocí filtrů
- Posílení Vašeho brandu
- Seznámení uživatelů s příběhem Vaší značky
- Instagram je dostupný zdarma a reklama zde skoro neexistuje, díky tomu má na rozdíl od Facebooku velký organický dosah.
#Hashtag je stavebním kamenem každého příspěvku
Hashtag představuje spojení mřížky a klíčového slova. Nejlépe upoutáte pozornost jednoslovnými a výstižnými hashtagy, které můžete použít i ve větě (např. Tvoříme moderní #weby a #e-shopy na míru.)
Jak začít s Instagramem?
V první řadě si zkuste založit osobní účet a vše si řádně vyzkoušejte. Díky tomuto účtu pak můžete založit svůj firemní účet. Vše o založení účtu spolu s dalšími radami a tipy naleznete na Facebooku.
Trocha inspirace
Téměř 4 milionovou základnou následovatelů se může chlubit největší obchodní řetězec kaváren na světě Starbucks.
Ani známá italská módní ikona Dolce & Gabbana neotálí a má nasdíleno více jak 1500 příspěvků.
Z českých firem na Instagramu je jednou z nejúspěšnějších online knihkupectví Martinus.cz.
nebo automobilka Škoda
Share your thoughts