• Úvod
  • Agentura
  • Reference
  • Kontakt
  • Blog
logo
  • Úvod
  • Agentura
  • Reference
  • Kontakt
  • Blog
  • Facebook.
  • Instagram.
© Copyright 2015. All Rights Reserved
img-306

Proč nevynechat #instagram

Pokud Vaší jedinou cestou k získávání zákazníků je Facebook, zkuste si k nim najít novou cestu prostřednictvím Instagramu, který si získal srdce více jak 300 milionů uživatelů po celém světě. V Česku…

18 června 2015
Na co si dát pozor, On-line marketing
img-301

Jste připraveni na mobilní revoluci od Googlu?

V 4/2015 spustil Google nový algoritmus, který posuzuje, zda jsou weby vhodné pro prohlížení na mobilních zařízeních. Cílem Googlu je zařadit na první příčky ty weby, které mají svou mobilní nebo responzivní verzi.…

22 května 2015
Na co si dát pozor, Pro e-shopisty
img-328

5 tipů, jak si udržet zákazníka

Majitelé velkých e-shopů (např. Alza.cz) si uvědomují, že udržení si stálých zákazníků je levnější a jednodušší než získávání stále nových. Proto i Vy byste se měli zamyslet, co věrným zákazníkům nabídnete, abyste o ně nepřišli 1) Věrnostní programy jsou založené…

22 května 2015
On-line marketing, Pro e-shopisty
img-309

Kouzlo uživatelského testování

Jak víte, že návštěvníci se na Vašich stránkách orientují? Myslíte si, že s tím přece nikdo nemůže mít problém? Opak je pravdou, návštěvníka může od koupě odradit například dlouhý objednávkový proces, špatně…

22 května 2015
On-line marketing, Pro e-shopisty
img-310

6 důvodů, proč začít s obsahovým marketingem

Obsahový marketing je důležitým nástrojem pro Vaše on-line podnikání. Nestačí zákazníkům dokola připomínat, že jste nejlepší. V dnešní době je potřeba zákazníky vzdělávat, poskytovat jim informace, které jsou pro ně přínosné a budou…

22 dubna 2015
On-line marketing, Pro e-shopisty
img-329

3 tipy pro Váš nový web

Přemýšlíte nad novým webem? Kladete si otázky, na co se zaměřit a jak udělat, aby byl lepší než ten stávající? Pořád Vám přijde, že konkurence ho má prostě lepší a nevíte jak…

22 dubna 2015
Uncategorized
img-335

5 důvodů, proč chatovací box

Chatovací box můžeme na e-shopech a webových stránek vídat stále častěji. Proč je třeba ho mít? Co všechno umí a jak díky němu dokážete přeměnit návštěvníky na zákazníky?   1) Chatovací box…

08 dubna 2015
On-line marketing, Pro e-shopisty
img-330

Proč zřídit osobní odběr pro Váš e-shop?

Zákazníci internetových obchodů čím dál více využívají možnosti osobního odběru. Tato možnost je pro ně výhodná, jelikož ušetří peníze za poštovné a vyzvednutí zakoupeného zboží je v jejich režii. Nabízíte i Vy svým…

22 března 2015
Pro e-shopisty
img-327

6 tipů, jak můžete získat nové zákazníky pomocí videa

Velmi moderní, zajímavou a přitažlivou metodou, jak můžete získat nové zákazníky, je vytvořit produktové video a vypustit ho do světa. Obsah videa dokáže u Vašeho zákazníka budovat vztah k e-shopu a utvrdit ho v…

22 února 2015
Uncategorized
img-342

3 tipy, jak zvýšit obrat ve svém e-shopu

Chcete aby Váš e-shop fungoval ještě lépe? Mám tu pro Vás 3 tipy, jak zvýšit svůj obrat pomocí přidaných funkcí. Proč by měl klient koupit pouze 1 zboží? Cross-selling Metoda cross-selling umožňuje…

01 února 2015
Na co si dát pozor, On-line marketing, Pro e-shopisty
  • Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • Next

Nejnovější příspěvky

  • Jak jsme dělali web Pilates PRO
  • Co je Adobe device preview
  • Má Váš web souhlas s cookies?
  • Jak se dělá web – 1
  • Pohlédněte do zákulisí tvorby PPC kampaně

Nejnovější komentáře

  • Digitální agentura LD agency 5 tipů, jak si udržet zákazníka - Digitální agentura LD agency: 5 důvodů, proč chatovací box
  • Digitální agentura LD agency 5 tipů, jak si udržet zákazníka - Digitální agentura LD agency: 6 důvodů, proč začít s obsahovým marketingem

Rubriky

  • Na co si dát pozor
  • On-line marketing
  • Pro e-shopisty
  • Tomáš Hrabec
  • Uncategorized
  • Ze života digitální agentury